کلش ها

ساخت وبلاگ

۹ حالت از بهریتن نیرو ها و سربازان برای کلن کستل در هنگام وار که نقش اساسی را در زمان وار ایفا می کنند در این مطلب به بررسی بهترین سرباز ها برای کلش کستل خواهیم پرداخت.

بیشتر اتفاق می افتند که زمانی که کلن وار ها رو با سرباز ها پر می کنیم بیشتر یک نوع سرباز خاص در همه کلن ها کستل ها استفاده می کنیم و دشمن بعد از ۱ بار اتک زدن و مشاهده رپلی سایر هم تیم های خوب متوجه سرباز هایی که داخل کلن وار ها هستند می شود وبه راحتی برای اتک های بعدی با این وجود برنامه ریزی خواهد کرد پس بهتر هست که برای هر نو کلن کستل با توجه به ظرفیتش یک مجموعه سرباز های خاص و مفید استفاده شود.

از جمله سرباز های مهم در کلن کستل که توصیح می شود حداقل یک عدد از آن را در کلن کستل قرار دهید Baby Dragon یا بچه اژدها می باشد و بچه اژدها از خود دراگون عملکرد بهتری دارد به دلایل زیر :

۱-نصف دراگون فضا اشغال می کنند(Housing Space)

۲-در زمانی که تنها سرباز هوایی شما باشند به حالت Enrage می روند و ظربه آنها افزایش پیدا می کند.

۳-سرعت اتک زدن این سرباز سریع می باشد و اتک های او به همه وارد می شود(Splash)

بهترین نیرو های دفاعی برای  برای کلن کستل با ۱۵ عدد ظرفیت

میزان فضای ۱۵ عددی کلن کستل جایی زیادی برای مانور ندارد و نمی توان سرباز های خاصی را زیاد در این کلن کستل ها قرار داد و بهتر هست از سرباز هایی با ظرفیت فضایی کم استفاده شود.

  • ۷ عدد آرچر و ۲ عدد ویزارد(Wizard)سطح آخر : این یک ترکیب موثر می باشد و باید از ویزارد های سطح ۷ استفاده کنید تا عملکرد بهتری را شاهد باشید به دلیل اینکه ویزارد ها با یک طلسم رعد و برق از بین نخواهند رفت و شانس زنده ماندن آنها بیشتر می باشد و می توانند به سرباز های دشمن ضربه وارد کنند.

ترکیب سرباز ها برای  کلن کستل با ۲۰ عدد ظرفیت

یکی از پیشنهاد ها برای این ظرفیت کلن کستل در وارها : ۱ عدد دراگون یک پیشنهاد کاملا خوبی نیست اما اگر به طور رندوم و تصادفی در یکی یا دو عدد از کلن کستل ها با این ظرفیت یک دراگون قرار بدید ترکیب خوبی می تواند باشد

دیگر پیشنهاد ها در این سطح :

  • ۱عدد دراگون : استفاده از ۱ دراگون ممکن است انتخاب سختی باشد اما اگر محاجم شما با آن رو به رو شود به سختی می تواند آن را از بین ببرد و برای محاجم های تاون هال های پایین کار مشکلی هست.
  • ۱ عدد بچه دراگون(Baby Dragon) و ۲ عدد ویزارد و ۲ عدد آرچر : همانطور که در بالا نیر اعلام شد بچه دراگون یکی از سرباز های پیشنهادی برای کلن کستل می باشد به دلیل اینکه هم سریع می باشد و هم ضربه خوبی به ملکه کمان دار(Archer Queen) و پادشاه بربر وارد می کند(اتک دسته جمعی بچه دراگون زمانی که  Archer Queen قابلیت Royal Cloak خود را فعال کرده باشد امکان ضربه زدن به او را دارد)
  • ۱ عدد Valkyries و ۱ عدد Wizard : استفاده از سرباز والکر می تواند ضربه زیادی به نیرو های دشمن وارد کند به خصوص اگر تعدادی از غول ها (Giant) باشند و ویزارد ها زمانه خوبی برای ضربه زدن پیدا خواهند کرد.

valkyrie-defense-clan-war-castle

نیرو های مناسب برای کلن کستل با ۲۵ عدد ظرفیت

  • ۱ عدد دراگون و ۲ عدد ویزارد سطح آخر(Wizard) و ۱ عدد آرچر
  • ۱ عدد بچه اژدها(Baby Dragon)  و ۱ عدد Valkyries و ۱ عدد ویزارد(Wizard) و ۳ عدد آرچر (بهترین ترکیب)
  • ۳ عدد بالون سطح آخر و ۲ عدد ویزارد سطح آخر و ۱ عدد آرچر : بالون یک ترکیب متفاوت می باشد که ممکن است حمله کننده را غافل گیر کند اما اگر با دراگون حمله کند می تواند ترکیب مناسبی نباشد.
  • ۱ عدد ویچ (Witch) و ۳ عدد ویزارد سطح آخر و ۱ عدد آرچر : با استفاده از اسکلت های ویچ می توان سرباز های دشمن را نگه داشت و با ویزارد به آنها ضربه زد.

clan-war-defedning-troops-witch-balloon-clash-of-clans

سرباز های دفاعی برای Clan Castle با ۳۰ عدد ظرفیت

  • ۱ عدد ویچ(Witch)  و ۴ عدد ویزارد سطح آخر و ۲ عدد آرچر 
  • ۱ عدد بچه دراگون(Baby Dragon)  و ۱ عدد Valkyrie و ۱ عدد ویزارد (بهترین ترکیب)
  • ۱ عدد گولم(Golem) : مهاجم را برای مدت زمان زیادی مشغول نگه می دارد.
  • ۱  عدد دراگون(Dragon) و ۲ عدد ویزارد و ۱ عدد آرچر 
  • ۳عدد بولر (Bowlers) و پر کردن باقی مانده فضا با ویزارد و آرچر : این نیز یک ترکیب مناسب هست به دلیل اینکه سرباز بولر می تواند به سرباز هایی که در پشت نیرو های دشمن هستند هم اتک و ضربه وارد کند.

clash-clan-war-defedning-troops-dragon-wizard

نیرو های دفاعی برای کلن کستل با ۳۵ عدد ظرفیت

  • ۲ عدد ویچ (Witch) و  ۲ عدد ویزارد سطح آخر  و ۳ عدد آرچر
  • ۱ عدد بچه دراگون(Baby Dragon) و ۳ عدد والکری (Valkyrie) و ۱ عدد آرچر (بهترین ترکیب)
  • ۱ عدد گولم(Golem) و ۱ عدد ویزارد و ۱ عدد آرچر : یکی از ترکیب های مناسب برای نگه داشتن مهاجم و گذشت زمان.
  • ۱ عدد لاوا(Lava Hound) : با استفاده از لاوا نیز می توان مهاجم را اندکی کند و مشغول کرد.
  • ۱ عدد دراگون و ۳ عدد ویزارد سطح آخر و ۳ عدد آرچر
  • ۴ عدد بولر(Bowlers) و پرکردن باقی مانده فضا با آرچر

شما با استفاده از ترکیب های مختلف در کلن کستل ها در وار می توانید کار را برای دشمن سخت کنید و عدم یکسان بودن همه نیرو های کلن کستل ها باعث می شود شما در وار عملکرد بهتری داشته باشد و منجرب به از دست دادن ستاره کمتر شود.

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

  • avatar

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 312 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:10

یک شرکت چینی به نام  Tencent Holdings جدیدا پیشنهادی ۹ میلیاردی را جهت خرید بازی کلش اف کلنز به سوپرسل داده است، این شرکت مستقر در «شین زن» که درآمد سالانه‌اش بیش از ۱۰۲ میلیارد دلار می باشد طبق خبر های منتشر شده در حال مذاکره با کمپانی فنلاندی «سوپرسل» است تا بتواند بازی پرطرفدار کلش اف کلنز را از آن خود کند.

شرکت Tencent اولین بار نیست که پیشنهاد خرید کلش اف کلنز رو به سوپرسل می دهد چراکه به نوشته روزنامه وال استریت آنها چندین بار باهم مذاکره کرده و قیمت را تغییر داده‌اند که امروز صحبت از ۹ میلیارد دلار  شده است.

ارزش سهام شرکت تنسنت در بازار به بیش از ۳۶۰ میلیارد دلار می‌رسد و عمده سرمایه‌گذاری این کمپانی روی اینترنت و محصولات مرتبط با دنیای مجازی است. ۳ بازی از ۵ بازی محبوب چینی‌ها با داشتن هر کدام بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر برای این شرکت می باشد و بازی King of Glory شماره یک بازی‌ها در چین نیز متعلق به این کمپانی است.

ارزش سهام تنسنت در بازار به بیش از ۳۶۰ میلیارد دلار می‌رسد و عمده سرمایه‌گذاری این کمپانی روی اینترنت و محصولات مرتبط است. ۳ بازی از ۵ بازی محبوب چینی‌ها با داشتن هر کدام بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر از آنِ تنسنت است و بازی King of Glory شماره یک بازی‌ها در چین نیز متعلق به این کمپانی است.

شاید هدف چینی‌ها برای خرید کلش او کلنز گرفتن بازار پول‌سازی از روی گیم محبوب آسیایی‌ها است که درآمدزایی زیادی برای مالکین این بازی داشته است باشد ؟

باید دید آیا سوپرسل حاضر به فروش این بازی محبوب خواهد شد یا خیر؟

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 255 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 4:49

The Miner یا معدن چی یکی دیگر از سرباز های جدید کلش اف کلنز می باشد که بعد از آپدیت بزرگ به بازی افزوده شده است.

معدن چی هم مانند سرباز بچه اژدها یا همان Baby Dragon یکی از کارت های بازی کلش رویال بوده است که به کلش هم آمده است،همانطور که اعلام شد اگر شما از کارت معدن چی در کلش رویال استفاده کرده باشید به حد زیادی از نحوه کارکرد این سرباز جدید کلش مطلع هستید.معدن چی از تاون هال ۱۰ به بعد در باراکس یا سرباز خانه در دسترس می باشد و قابلیت ساخت آن وجود دارد.

miner-stats

معدن چی از زیر زمین حرکت می کند و از دیوار ها عبور می کند و تا زمانی که به اولین ساختمان نرسد از زمین بیرون نمی آید و تا زمانی که در زیر زمین حرکت می کند ساختمان های دفعاعی و تله ها روی اون اثر ندارد یا به عبارت ساده تر مخفی هست و کسی اون رو نمی بینه.

زمانی که اولین ساختمان دشمن رسید از زمین بیرون آمده و شروع به اتک یا ضربه زدن به اون ساختمان می کنه در این زمان کاملا توسط همه تله ها یا ساختمان های دفاعی دیده میشه و بهش ضربه وارد می کنند.

miner-traget

The Miner رو فقط می توان در خارج محدوده قرمز (مثل سایر سرباز ها) رها کنید یعنی نمیشه وسط نقشه دشمن این سرباز رو استفاده کنید، و زمانی که اون رو وارد زمین می کنید مانند تصویر فوف حرکت می کند تا به اولین ساختمان برسه و الویتی برای ساختمان های دفاعی یا سایر ساختمان ها ندارد برای ضربه زدن فقط یک ساختمان رو مورد هدف قرار می دهد الویت خاصی ندارد.

The-Miner-In-Action

و بعد از رسیدن به اولین ساختمان از زمین بیرون آمده و به ساختمان مورد نظر ضربه وارد می کند.میزان ضربه ای که در هر با اتک وارد می کنه قابل قبول هست و با کمی استراتژی می شود استفاده خوبی از این سرباز کرد ، و بعد از تخریب ساختمان دوباره به زیر زمین رفته تا به ساختمان بعدی برسد.

استفاده معدن چی اگر با استراتژی های خوب همراه باشد می تواند ساختمان های زیادی رو در مدت زمان محدود تخریب کند اما باید از آن در جا و موقعیت مناسب استفاده کرد که در آینده استراتژی های اتک با معدن چی رو قرار خواهیم داد.

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 265 تاريخ : دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت: 16:22

طلسم جدید اسکلت کلش اف کلنز

اسپل اسکلت (Skeleton) دومین طلسم اضافه شده بعد از Clone Spell می باشد،در واقع اسپل Skeleton همانطور که از اسمش پیدا هست زمانی که شما از آن استفاده کنید تعداد سرباز اسکلت می سازید و می توان به عنوان نیرو از آنها استفاده کنید.

بررسی طلسم اسکلت

skeleton-spell-stats

طلسم اسکلت از تاون هال ۹ به بعد در دسترس هست و می توانید از این تاون هال به بعد آن را بسازید و به میزان سطح طلسم تعداد بیشتر اسکلت ظاهر خواهد شد

  • لول ۱ طلسم اسکلت ۱۰ اسکلت ظاهر می کند.
  • لول ۲ طلسم اسکلت ۱۲ اسکلت ظاهر می کند.
  • لول ۳ طلسم اسکلت ۱۴ اسکلت ظاهر می کند.
  • لول ۴ طلسم اسکلت ۱۶ اسکلت ظاهر می کند.

نحوه استفاده از اسپل Skeleton 

همانطور که مطلع هستید طلسم ها رو می توان در هر نقطه از نقشه دشمن استفاده کرد و محدودیتی در این رابطه وجود ندارد،مکان هایی که می توان پیشنهاد داد برای استفاده از اسپل اسکت :

  1. استفاده از طلسم اسکلت برای بیرون کشیدن و کشتن سرباز های داخل کلن کستل
  2. کمک به سرباز دیوار شکن(Wall Breakers) با استفاده از اسپل Skeleton 
  3. استفاده برای حمله ساختمان Infeo و سردرگم کردن آن برای حمله با Witch
  4. شناسایی تله ها دشمن

اما بیشترین کاربرد رو می توان بیرون کشیدن سرباز های کلن کستل دشمن برای حمله راحتر عنوان کرد.

clan-castle-with-skeleton-trap

یه کاربرد جالب تر طلسم اسکلت این هست که می توانید با استفاده از این طلسم  ساختمان هایی مثل تسلا رو حدس بزنید و به راحتی یه راه اتک بهتر رو برای حمله ایجاد کنید.

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 225 تاريخ : جمعه 14 خرداد 1395 ساعت: 23:47

اسپل جدید طلسم کلون کلش اف کلنز

همنطور که مطلع هستید آپدیت بزرگ کلش اف کلنز تغییرات زیادی را به هم راه خواهد داشت؛یکی از انها اسپل یا طلسم جدید اکسیر  به نام Clone Spell می باشد که به بررسی آن خواهیم پرداخت.

این اسپل در تاون هال ۱۰ و تاون هال  ۱۱ در دسترس خواهد بود و ساخت آن ۴ فضا (Housing Space) از فضای اسپل های شما را پر خواهد کرد که این میزان به نظر زیاد می باشد و باید در نظر گرفت آیا استفاده از این طلسم به صرفه هست یا نه ؟!

clone-spell

اسپل کلون از روی سربازان شما کپی می کند یا به عبارت ساده تر وقتی روی سرباز ها از طلسم کلون استفاده می کنید از روی آنها تکثیر می کند حال بسته به لول طلسم شما تعداد تکثیر شده از سرباز ها متفاوت هست که این اسپل تا سطح ۴ را در حال حاضر دارد. میزان تکثیر به صورت زیر می باشد :

  • Clone Spell لول ۱ : ۲۰ فضای کمپ (Housing Space)
  • Clone Spell لول ۲ : ۲۵ فضای کمپ (Housing Space)
  • Clone Spell لول ۳ : ۳۰ فضای کمپ (Housing Space)
  • Clone Spell لول ۴ : ۳۵ فضای کمپ (Housing Space)

clone-spell-in-action

clone-spell-in-action-clash-of-clans.ir

سرباز های کپی شده برای مدت زمان مشخص هستند و بعد از مدت زمان از بین خواهند رفت،و این سرباز های کپی شده حدودا ۱۵ ثانیه وجود خواهند داشت.

نحوه کپی شدن سرباز ها 

زمانی که شما طلسم را روی نقطه ای از مپ می زنید هر سربازی که در آن قسمت حرکت کند از روی آن یک کپی ایجاد خواهد شد.

در کل طلسم Clone به دلیل زیاد بودن میزان فضایی که می گیرد باید دید برای استفاده صرف می کنید یا نه ؟

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 244 تاريخ : جمعه 14 خرداد 1395 ساعت: 4:34

Baby Dragon سرباز جدید کلش اف کلنز که در آپدیت بزرگ که قبلا اعلام شده بود به بازی اضافه شد،که به بررسی این نیرو جدید خواهیم پرداخت

baby-dragon-stats

بی بی دراگون از تاون هال ۹ به بعد در دسترس قرار می گیرد و می توان آن را ساخت همچنین این سرباز کاملا شبیه کارت دراگون در کلش رویال می باشد اما نحوه عملکرد آن متفاوت است،همانطور که از اسم Baby Dragon هم مشخص هست نام آن نوزاد دراگون می باشد که می توان آن را نوزاد دراگون اصلی در کلش اف کلنز دانست اما باید اعلام کنیم که از نظر کارایی تفاوت هایی با دراگون بزرگ تر دارد به این صورت سرعت بیشتری نسبت به دراگون دارد و همچنین فقط به یک هدف اتک می زند و به عبارت دیگر اتک دسته جمعی(Splash) ندارد.

یکی دیگر از ویژگی های بی بی دراگون قابلیت Enraged شدن هست یعنی در زمانی که بی بی دراگون تنها نیرو دفاعی در اطراف باشد Enraged می شود بدین صورت که میزان سرعت اتک و قدرت آن بیشتر می شود در این زمان رنگ آن نیز به رنگ صورتی تغییر می کند و در کل چیزی کاملا شبیه طلسم Rage.

enraged-baby-dragon-clash-of-clans

با اضافه شدن Baby Dragon و همچنین Lava Hound و اضافه شدن سطح جدید بالون می توان شاهد تقویت حملات هواییی بود که در اتک ها و وار ها مورد استفاده قرار گیرند.

ویدیو بررسی و معرفی baby dragon :

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 219 تاريخ : جمعه 14 خرداد 1395 ساعت: 4:34

farsi-iran-language-clash-of-clans.ir

زبان فارسی کلش اف کلنز

بعد از مدت ها انتظار بلاخره سوپرسل زبان فارسی را به بازی کلش اف کلنز اضافه کرد،در آپدیت بزرگ کلش اف کلنز که در مطالب قبل به آن پرداختیم و با اضافه شدن سرباز های جدید و سطح جدید برای ساختمان ها و دیگر موارد ،سختی از اضافه شدن زبان جدید به بازی نشده بود اما بعد از آپدیت در قسمت زبان ها زبان فارسی به بازی اضافه شد که این اقدام سوپرسل را می توان مثبت دانست.

farsi-language-clashof-clans.ir2

نحوه فعال سازی زبان فارسی 

شما می توانید به راحتی در بخش تنظیمات و سپس بخش زبان بازی نسبت به فعال سازی زبان فارسی اقدام کنید که بازی شما به طور کامل به فارسی ترجمه می شود و ترجمه بازی به زبان دیگر برای بازی شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد و در هر زمان قادر خواهید بود زبان بازی را تغییر دهید.

تصاویری از محیط فارسی شده بازی کلش اف کلنز :

farsi-language-clash-of-clans.ir3

farsi-language-clash-of-clans.ir4

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 188 تاريخ : جمعه 14 خرداد 1395 ساعت: 4:34

اسپل جدید طلسم کلون کلش اف کلنز

همنطور که مطلع هستید آپدیت بزرگ کلش اف کلنز تغییرات زیادی را به هم راه خواهد داشت؛یکی از انها اسپل یا طلسم جدید اکسیر  به نام Clone Spell می باشد که به بررسی آن خواهیم پرداخت.

این اسپل در تاون هال ۱۰ و تاون هال  ۱۱ در دسترس خواهد بود و ساخت آن ۴ فضا (Housing Space) از فضای اسپل های شما را پر خواهد کرد که این میزان به نظر زیاد می باشد و باید در نظر گرفت آیا استفاده از این طلسم به صرفه هست یا نه ؟!

clone-spell

اسپل کلون از روی سربازان شما کپی می کند یا به عبارت ساده تر وقتی روی سرباز ها از طلسم کلون استفاده می کنید از روی آنها تکثیر می کند حال بسته به لول طلسم شما تعداد تکثیر شده از سرباز ها متفاوت هست که این اسپل تا سطح ۴ را در حال حاضر دارد. میزان تکثیر به صورت زیر می باشد :

  • Clone Spell لول ۱ : ۲۰ فضای کمپ (Housing Space)
  • Clone Spell لول ۲ : ۲۵ فضای کمپ (Housing Space)
  • Clone Spell لول ۳ : ۳۰ فضای کمپ (Housing Space)
  • Clone Spell لول ۴ : ۳۵ فضای کمپ (Housing Space)

clone-spell-in-action

clone-spell-in-action-clash-of-clans.ir

سرباز های کپی شده برای مدت زمان مشخص هستند و بعد از مدت زمان از بین خواهند رفت،و این سرباز های کپی شده حدودا ۱۵ ثانیه وجود خواهند داشت.

نحوه کپی شدن سرباز ها 

زمانی که شما طلسم را روی نقطه ای از مپ می زنید هر سربازی که در آن قسمت حرکت کند از روی آن یک کپی ایجاد خواهد شد.

در کل طلسم Clone به دلیل زیاد بودن میزان فضایی که می گیرد باید دید برای استفاده صرف می کنید یا نه ؟

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت: 11:09

Baby Dragon سرباز جدید کلش اف کلنز که در آپدیت بزرگ که قبلا اعلام شده بود به بازی اضافه شد،که به بررسی این نیرو جدید خواهیم پرداخت

baby-dragon-stats

بی بی دراگون از تاون هال ۹ به بعد در دسترس قرار می گیرد و می توان آن را ساخت همچنین این سرباز کاملا شبیه کارت دراگون در کلش رویال می باشد اما نحوه عملکرد آن متفاوت است،همانطور که از اسم Baby Dragon هم مشخص هست نام آن نوزاد دراگون می باشد که می توان آن را نوزاد دراگون اصلی در کلش اف کلنز دانست اما باید اعلام کنیم که از نظر کارایی تفاوت هایی با دراگون بزرگ تر دارد به این صورت سرعت بیشتری نسبت به دراگون دارد و همچنین فقط به یک هدف اتک می زند و به عبارت دیگر اتک دسته جمعی(Splash) ندارد.

یکی دیگر از ویژگی های بی بی دراگون قابلیت Enraged شدن هست یعنی در زمانی که بی بی دراگون تنها نیرو دفاعی در اطراف باشد Enraged می شود بدین صورت که میزان سرعت اتک و قدرت آن بیشتر می شود در این زمان رنگ آن نیز به رنگ صورتی تغییر می کند و در کل چیزی کاملا شبیه طلسم Rage.

enraged-baby-dragon-clash-of-clans

با اضافه شدن Baby Dragon و همچنین Lava Hound و اضافه شدن سطح جدید بالون می توان شاهد تقویت حملات هواییی بود که در اتک ها و وار ها مورد استفاده قرار گیرند.

ویدیو بررسی و معرفی baby dragon :

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت: 11:09

farsi-iran-language-clash-of-clans.ir

زبان فارسی کلش اف کلنز

بعد از مدت ها انتظار بلاخره سوپرسل زبان فارسی را به بازی کلش اف کلنز اضافه کرد،در آپدیت بزرگ کلش اف کلنز که در مطالب قبل به آن پرداختیم و با اضافه شدن سرباز های جدید و سطح جدید برای ساختمان ها و دیگر موارد ،سختی از اضافه شدن زبان جدید به بازی نشده بود اما بعد از آپدیت در قسمت زبان ها زبان فارسی به بازی اضافه شد که این اقدام سوپرسل را می توان مثبت دانست.

farsi-language-clashof-clans.ir2

نحوه فعال سازی زبان فارسی 

شما می توانید به راحتی در بخش تنظیمات و سپس بخش زبان بازی نسبت به فعال سازی زبان فارسی اقدام کنید که بازی شما به طور کامل به فارسی ترجمه می شود و ترجمه بازی به زبان دیگر برای بازی شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد و در هر زمان قادر خواهید بود زبان بازی را تغییر دهید.

تصاویری از محیط فارسی شده بازی کلش اف کلنز :

farsi-language-clash-of-clans.ir3

farsi-language-clash-of-clans.ir4

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت: 11:09

اسپل جدید طلسم کلون کلش اف کلنز

همنطور که مطلع هستید آپدیت بزرگ کلش اف کلنز تغییرات زیادی را به هم راه خواهد داشت؛یکی از انها اسپل یا طلسم جدید اکسیر  به نام Clone Spell می باشد که به بررسی آن خواهیم پرداخت.

این اسپل در تاون هال ۱۰ و تاون هال  ۱۱ در دسترس خواهد بود و ساخت آن ۴ فضا (Housing Space) از فضای اسپل های شما را پر خواهد کرد که این میزان به نظر زیاد می باشد و باید در نظر گرفت آیا استفاده از این طلسم به صرفه هست یا نه ؟!

clone-spell

اسپل کلون از روی سربازان شما کپی می کند یا به عبارت ساده تر وقتی روی سرباز ها از طلسم کلون استفاده می کنید از روی آنها تکثیر می کند حال بسته به لول طلسم شما تعداد تکثیر شده از سرباز ها متفاوت هست که این اسپل تا سطح ۴ را در حال حاضر دارد. میزان تکثیر به صورت زیر می باشد :

  • Clone Spell لول ۱ : ۲۰ فضای کمپ (Housing Space)
  • Clone Spell لول ۲ : ۲۵ فضای کمپ (Housing Space)
  • Clone Spell لول ۳ : ۳۰ فضای کمپ (Housing Space)
  • Clone Spell لول ۴ : ۳۵ فضای کمپ (Housing Space)

clone-spell-in-action

clone-spell-in-action-clash-of-clans.ir

سرباز های کپی شده برای مدت زمان مشخص هستند و بعد از مدت زمان از بین خواهند رفت،و این سرباز های کپی شده حدودا ۱۵ ثانیه وجود خواهند داشت.

نحوه کپی شدن سرباز ها 

زمانی که شما طلسم را روی نقطه ای از مپ می زنید هر سربازی که در آن قسمت حرکت کند از روی آن یک کپی ایجاد خواهد شد.

در کل طلسم Clone به دلیل زیاد بودن میزان فضایی که می گیرد باید دید برای استفاده صرف می کنید یا نه ؟

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 211 تاريخ : يکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت: 11:00

Baby Dragon سرباز جدید کلش اف کلنز که در آپدیت بزرگ که قبلا اعلام شده بود به بازی اضافه شد،که به بررسی این نیرو جدید خواهیم پرداخت

baby-dragon-stats

بی بی دراگون از تاون هال ۹ به بعد در دسترس قرار می گیرد و می توان آن را ساخت همچنین این سرباز کاملا شبیه کارت دراگون در کلش رویال می باشد اما نحوه عملکرد آن متفاوت است،همانطور که از اسم Baby Dragon هم مشخص هست نام آن نوزاد دراگون می باشد که می توان آن را نوزاد دراگون اصلی در کلش اف کلنز دانست اما باید اعلام کنیم که از نظر کارایی تفاوت هایی با دراگون بزرگ تر دارد به این صورت سرعت بیشتری نسبت به دراگون دارد و همچنین فقط به یک هدف اتک می زند و به عبارت دیگر اتک دسته جمعی(Splash) ندارد.

یکی دیگر از ویژگی های بی بی دراگون قابلیت Enraged شدن هست یعنی در زمانی که بی بی دراگون تنها نیرو دفاعی در اطراف باشد Enraged می شود بدین صورت که میزان سرعت اتک و قدرت آن بیشتر می شود در این زمان رنگ آن نیز به رنگ صورتی تغییر می کند و در کل چیزی کاملا شبیه طلسم Rage.

enraged-baby-dragon-clash-of-clans

با اضافه شدن Baby Dragon و همچنین Lava Hound و اضافه شدن سطح جدید بالون می توان شاهد تقویت حملات هواییی بود که در اتک ها و وار ها مورد استفاده قرار گیرند.

ویدیو بررسی و معرفی baby dragon :

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت: 11:00

farsi-iran-language-clash-of-clans.ir

زبان فارسی کلش اف کلنز

بعد از مدت ها انتظار بلاخره سوپرسل زبان فارسی را به بازی کلش اف کلنز اضافه کرد،در آپدیت بزرگ کلش اف کلنز که در مطالب قبل به آن پرداختیم و با اضافه شدن سرباز های جدید و سطح جدید برای ساختمان ها و دیگر موارد ،سختی از اضافه شدن زبان جدید به بازی نشده بود اما بعد از آپدیت در قسمت زبان ها زبان فارسی به بازی اضافه شد که این اقدام سوپرسل را می توان مثبت دانست.

farsi-language-clashof-clans.ir2

نحوه فعال سازی زبان فارسی 

شما می توانید به راحتی در بخش تنظیمات و سپس بخش زبان بازی نسبت به فعال سازی زبان فارسی اقدام کنید که بازی شما به طور کامل به فارسی ترجمه می شود و ترجمه بازی به زبان دیگر برای بازی شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد و در هر زمان قادر خواهید بود زبان بازی را تغییر دهید.

تصاویری از محیط فارسی شده بازی کلش اف کلنز :

farsi-language-clash-of-clans.ir3

farsi-language-clash-of-clans.ir4

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 207 تاريخ : يکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت: 11:00

اسپل جدید طلسم کلون کلش اف کلنز

همنطور که مطلع هستید آپدیت بزرگ کلش اف کلنز تغییرات زیادی را به هم راه خواهد داشت؛یکی از انها اسپل یا طلسم جدید اکسیر  به نام Clone Spell می باشد که به بررسی آن خواهیم پرداخت.

این اسپل در تاون هال ۱۰ و تاون هال  ۱۱ در دسترس خواهد بود و ساخت آن ۴ فضا (Housing Space) از فضای اسپل های شما را پر خواهد کرد که این میزان به نظر زیاد می باشد و باید در نظر گرفت آیا استفاده از این طلسم به صرفه هست یا نه ؟!

clone-spell

اسپل کلون از روی سربازان شما کپی می کند یا به عبارت ساده تر وقتی روی سرباز ها از طلسم کلون استفاده می کنید از روی آنها تکثیر می کند حال بسته به لول طلسم شما تعداد تکثیر شده از سرباز ها متفاوت هست که این اسپل تا سطح ۴ را در حال حاضر دارد. میزان تکثیر به صورت زیر می باشد :

  • Clone Spell لول ۱ : ۲۰ فضای کمپ (Housing Space)
  • Clone Spell لول ۲ : ۲۵ فضای کمپ (Housing Space)
  • Clone Spell لول ۳ : ۳۰ فضای کمپ (Housing Space)
  • Clone Spell لول ۴ : ۳۵ فضای کمپ (Housing Space)

clone-spell-in-action

clone-spell-in-action-clash-of-clans.ir

سرباز های کپی شده برای مدت زمان مشخص هستند و بعد از مدت زمان از بین خواهند رفت،و این سرباز های کپی شده حدودا ۱۵ ثانیه وجود خواهند داشت.

نحوه کپی شدن سرباز ها 

زمانی که شما طلسم را روی نقطه ای از مپ می زنید هر سربازی که در آن قسمت حرکت کند از روی آن یک کپی ایجاد خواهد شد.

در کل طلسم Clone به دلیل زیاد بودن میزان فضایی که می گیرد باید دید برای استفاده صرف می کنید یا نه ؟

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1395 ساعت: 11:30

Baby Dragon سرباز جدید کلش اف کلنز که در آپدیت بزرگ که قبلا اعلام شده بود به بازی اضافه شد،که به بررسی این نیرو جدید خواهیم پرداخت

baby-dragon-stats

بی بی دراگون از تاون هال ۹ به بعد در دسترس قرار می گیرد و می توان آن را ساخت همچنین این سرباز کاملا شبیه کارت دراگون در کلش رویال می باشد اما نحوه عملکرد آن متفاوت است،همانطور که از اسم Baby Dragon هم مشخص هست نام آن نوزاد دراگون می باشد که می توان آن را نوزاد دراگون اصلی در کلش اف کلنز دانست اما باید اعلام کنیم که از نظر کارایی تفاوت هایی با دراگون بزرگ تر دارد به این صورت سرعت بیشتری نسبت به دراگون دارد و همچنین فقط به یک هدف اتک می زند و به عبارت دیگر اتک دسته جمعی(Splash) ندارد.

یکی دیگر از ویژگی های بی بی دراگون قابلیت Enraged شدن هست یعنی در زمانی که بی بی دراگون تنها نیرو دفاعی در اطراف باشد Enraged می شود بدین صورت که میزان سرعت اتک و قدرت آن بیشتر می شود در این زمان رنگ آن نیز به رنگ صورتی تغییر می کند و در کل چیزی کاملا شبیه طلسم Rage.

enraged-baby-dragon-clash-of-clans

با اضافه شدن Baby Dragon و همچنین Lava Hound و اضافه شدن سطح جدید بالون می توان شاهد تقویت حملات هواییی بود که در اتک ها و وار ها مورد استفاده قرار گیرند.

ویدیو بررسی و معرفی baby dragon :

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 201 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1395 ساعت: 11:30

farsi-iran-language-clash-of-clans.ir

زبان فارسی کلش اف کلنز

بعد از مدت ها انتظار بلاخره سوپرسل زبان فارسی را به بازی کلش اف کلنز اضافه کرد،در آپدیت بزرگ کلش اف کلنز که در مطالب قبل به آن پرداختیم و با اضافه شدن سرباز های جدید و سطح جدید برای ساختمان ها و دیگر موارد ،سختی از اضافه شدن زبان جدید به بازی نشده بود اما بعد از آپدیت در قسمت زبان ها زبان فارسی به بازی اضافه شد که این اقدام سوپرسل را می توان مثبت دانست.

farsi-language-clashof-clans.ir2

نحوه فعال سازی زبان فارسی 

شما می توانید به راحتی در بخش تنظیمات و سپس بخش زبان بازی نسبت به فعال سازی زبان فارسی اقدام کنید که بازی شما به طور کامل به فارسی ترجمه می شود و ترجمه بازی به زبان دیگر برای بازی شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد و در هر زمان قادر خواهید بود زبان بازی را تغییر دهید.

تصاویری از محیط فارسی شده بازی کلش اف کلنز :

farsi-language-clash-of-clans.ir3

farsi-language-clash-of-clans.ir4

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 228 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1395 ساعت: 11:30

Baby Dragon سرباز جدید کلش اف کلنز که در آپدیت بزرگ که قبلا اعلام شده بود به بازی اضافه شد،که به بررسی این نیرو جدید خواهیم پرداخت

baby-dragon-stats

بی بی دراگون از تاون هال ۹ به بعد در دسترس قرار می گیرد و می توان آن را ساخت همچنین این سرباز کاملا شبیه کارت دراگون در کلش رویال می باشد اما نحوه عملکرد آن متفاوت است،همانطور که از اسم Baby Dragon هم مشخص هست نام آن نوزاد دراگون می باشد که می توان آن را نوزاد دراگون اصلی در کلش اف کلنز دانست اما باید اعلام کنیم که از نظر کارایی تفاوت هایی با دراگون بزرگ تر دارد به این صورت سرعت بیشتری نسبت به دراگون دارد و همچنین فقط به یک هدف اتک می زند و به عبارت دیگر اتک دسته جمعی(Splash) ندارد.

یکی دیگر از ویژگی های بی بی دراگون قابلیت Enraged شدن هست یعنی در زمانی که بی بی دراگون تنها نیرو دفاعی در اطراف باشد Enraged می شود بدین صورت که میزان سرعت اتک و قدرت آن بیشتر می شود در این زمان رنگ آن نیز به رنگ صورتی تغییر می کند و در کل چیزی کاملا شبیه طلسم Rage.

enraged-baby-dragon-clash-of-clans

با اضافه شدن Baby Dragon و همچنین Lava Hound و اضافه شدن سطح جدید بالون می توان شاهد تقویت حملات هواییی بود که در اتک ها و وار ها مورد استفاده قرار گیرند.

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت: 15:58

farsi-iran-language-clash-of-clans.ir

زبان فارسی کلش اف کلنز

بعد از مدت ها انتظار بلاخره سوپرسل زبان فارسی را به بازی کلش اف کلنز اضافه کرد،در آپدیت بزرگ کلش اف کلنز که در مطالب قبل به آن پرداختیم و با اضافه شدن سرباز های جدید و سطح جدید برای ساختمان ها و دیگر موارد ،سختی از اضافه شدن زبان جدید به بازی نشده بود اما بعد از آپدیت در قسمت زبان ها زبان فارسی به بازی اضافه شد که این اقدام سوپرسل را می توان مثبت دانست.

farsi-language-clashof-clans.ir2

نحوه فعال سازی زبان فارسی 

شما می توانید به راحتی در بخش تنظیمات و سپس بخش زبان بازی نسبت به فعال سازی زبان فارسی اقدام کنید که بازی شما به طور کامل به فارسی ترجمه می شود و ترجمه بازی به زبان دیگر برای بازی شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد و در هر زمان قادر خواهید بود زبان بازی را تغییر دهید.

تصاویری از محیط فارسی شده بازی کلش اف کلنز :

farsi-language-clash-of-clans.ir3

farsi-language-clash-of-clans.ir4

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 202 تاريخ : چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت: 15:58

اسپل جدید طلسم کلون کلش اف کلنز

همنطور که مطلع هستید آپدیت بزرگ کلش اف کلنز تغییرات زیادی را به هم راه خواهد داشت؛یکی از انها اسپل یا طلسم جدید اکسیر  به نام Clone Spell می باشد که به بررسی آن خواهیم پرداخت.

این اسپل در تاون هال ۱۰ و تاون هال  ۱۱ در دسترس خواهد بود و ساخت آن ۴ فضا (Housing Space) از فضای اسپل های شما را پر خواهد کرد که این میزان به نظر زیاد می باشد و باید در نظر گرفت آیا استفاده از این طلسم به صرفه هست یا نه ؟!

clone-spell

اسپل کلون از روی سربازان شما کپی می کند یا به عبارت ساده تر وقتی روی سرباز ها از طلسم کلون استفاده می کنید از روی آنها تکثیر می کند حال بسته به لول طلسم شما تعداد تکثیر شده از سرباز ها متفاوت هست که این اسپل تا سطح ۴ را در حال حاضر دارد. میزان تکثیر به صورت زیر می باشد :

  • Clone Spell لول ۱ : ۲۰ فضای کمپ (Housing Space)
  • Clone Spell لول ۲ : ۲۵ فضای کمپ (Housing Space)
  • Clone Spell لول ۳ : ۳۰ فضای کمپ (Housing Space)
  • Clone Spell لول ۴ : ۳۵ فضای کمپ (Housing Space)

clone-spell-in-action

clone-spell-in-action-clash-of-clans.ir

سرباز های کپی شده برای مدت زمان مشخص هستند و بعد از مدت زمان از بین خواهند رفت،و این سرباز های کپی شده حدودا ۱۵ ثانیه وجود خواهند داشت.

نحوه کپی شدن سرباز ها 

زمانی که شما طلسم را روی نقطه ای از مپ می زنید هر سربازی که در آن قسمت حرکت کند از روی آن یک کپی ایجاد خواهد شد.

در کل طلسم Clone به دلیل زیاد بودن میزان فضایی که می گیرد باید دید برای استفاده صرف می کنید یا نه ؟

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت: 23:26